BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 10, 2011

nyam nyum ...jom makan ..lapar la...


Ini lah tempat tempat budak budak uniten lepak dan jalan j
alan cari makan


RNR

Ia dibuka pada waktu petang setiap hari. Antara sajian yang disajikan seperti masakan dan minuman panas panas(perbagai jenis goreng ade...nasi goreng mee goreng kueh tiaw goreng ape ape jer la) syok gila kalau hari hujan. warm sikit bila makan.



CRK

Waktu beroperasi pada tengahari kira kira pukul 12pm sampai la ke malam gitu. tak kira panas terik atau pun hujan ribut pun, tempat ini dikunjungi oleh ramai orang. harge juadah pun berpatutan. macam macam ade..Makanan kesukaan kita macam nasi ayam,rojak, goreng pisang dan ubi (crispy) tak lupa juga ABC tok hilangkan dahaga di hari panas.
Salah satu member kita orang yang sedang menjamu Roti kebab di CRK. Makan sampai terliur. (sedap la tu).Anda Bila lagi.....Jom jalan jalan cari makan bersama kita orang.

Tempat tempat parking pun disediakan.selain itu anda boleh rasa suasana kampung, hirup udara segar especially orang yang tinggal kan bandar.boleh hilang stress.

Restuarant Nasi Ayam Gemas

Ayam bermacam Ayam ..Ayam putih ade ayam panggang ade...bermacam ayam. Restaurant Nasi Ayam Gemas Baru dibuka di Muadzam Shah minggu lalu bersamaan 6 Haribulan March 2011. Sodap!!! banyak orang yang berkunjung disitu. tak kurang hebat dari cawangan Nasi Ayam Gemas yang lain. Hanya dibuka pada waktu petang sahaja. Malam tutup.


Posted by Ling Ling

0 comments: